2 mars

Idag har jag varit med Anton så gott som hela dagen.
Den mesta tiden spenderade vi framför tvn och tvspelet
little big planet. Det är så kul!



Sedan var vi en sväng på stan med ellis för att köpa present
åt Petra som blir 19 år idag GRATTIS PETRA!Hos Petra var
det fullt hus och massor med tårta, det var gott.Petras äppelkaka
var godast! Sedan fick man ju se Emma det händer inte allt för
ofta. Sedan skjutsade Anna hem mig,Ellis och Johanna.
Taaack för det Anna.

Nu ska jag göra nytta och sedan sova skulle jag tro.

tack och hej leverpastej

KOMMENTARER


Emelie

haha ja men inte är det lätt att komma ihåg allt som alla andra ska ha fixat :) jag får springa och leta efter henne själv :) haha

2009-03-03 // 00:06:57

det finss på VS..;D

2009-03-03 // 08:18:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: