lek och bus

Min fredag var extremt rolig. På dagen var jag och pappa
ute och övningskörde och åt på mat fokus med Hasse.
Lax och potatis och massa sallad det var riktgt gott.
Efter det så kikade vi hockey när Lollo spelade lilla vm.
Ja Louise är ju en stjärna på is vet ju alla som läst helgens
nsd. hehe. Efter visiten på ishallen rattade vi vidare. Det var
riktigt kul att vara chaffis till pappa när han väl inte fick köra
och det gick svin bra!

När vi varit hemma ett tag trillade ett sms från anton in i inkorgen.
Han och Arvid skulle komma och hälsa på.  Strax efter det smset
hoppade pappa i skorna och vi skyndade oss till coop. Ja för skulle
vi få så fint besök som Arvid var vi ju tvungen att fylla på med godsaker
hemma. Vi fick med oss glass,chokladsås, maränger,godis och cola.
Mumsss.

När pojkarna kommit så slogs tvspelet på direkt. Först rockde vi i guitar
hero och där efter spelade vi nintendo wii resten av kvällen och jag och
Anton fick rejält med stryk av Arvid i boxning. Eftr att vi ätit alla godsaker
åkte Arvid och Anton hem och jag läste lite teori. Fredagen rockade verkligen!


KOMMENTARER


Lollo

shiiiet va pinsamt dedär i tidningen ! :O

jag är typ.. död :o

2009-03-09 // 22:01:30
Emelie

sv: ja, eller jag måste erkänna att jag suttit och funderat ett bra tag på det här ;) och så kom det perfekta tillfället i bilen att ta upp det! haha :) och nu sitter jag här och väntar.. haha

2009-03-10 // 22:07:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: