Snorunge

Innan min dator dör så måste jag bara skriva en liten snutt.
Gillar min nya rosa design bara för att jag brukar vara anti
rosa annars lixom.

Jag har vaknat kl halv 4 idag ja det var inte mycket att hurra för
med tanke på att jag kommer hosta upp mina lungor snart
och jag typ kallsvettas under täcket. Nä fyfan! Idag stannar
jag nog hemma och vilar väntar lite och ser hur jag mår vid
ett tiden då jag ska köra lite med Leif. Undra om han vågar
åka med mig så som jag låter.Jag är så lyckad ! Har varit
sjuk i typ 4 veckor och när det närmar sig veckorna jag har
som mest viktiga saker att göra så bryter det ut så in i h-vetet.
Men jag får leva med det och ni med för ni kommer få se mig
snorandes,hostande och som en riktigt smittobärare i skolan.

Live with it!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: