TISDAGEN

Jag drar en resumé av gårdagen.

Kring kl 13.00 pallrade jag mig till min kära Elin.
Vi tog det riktigt lugnt och tittade Ronja Rövardotter
samtidigt som vi pratade en massa minnen. 
Vi måste göra om det oftare helt klart.
JAg gör som elin och bjuder på en bild på oss.




När mamma hade hämtat mig från Elin och jag varit
snäll och plågat mig igenom coop med mamma så
trillade Emma in genom dörren. Vi tittade de okända,
åt sallad och lite efterlyst. Eftersom det var direkt sändning
från Gällivare utanför nex och vi hade bestämt sedan tidigare
att vi skulle ragga så var vi med i tv rutan ett x antal gånger.
Det var rätt roande att vinka till Hasse Aro som dock drog
dissen på mig och tittade endast in i kamera. buhu
Men jag kommer nog över det.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: