tisdags bus

Jag tycker om att lysa med min frånvaro här på bloggen.
Men idag tänkte jag göra en uppdatering bara för att jag
egentligen har ett berg med läxor jag borde ta tag i ist för
att sitta och klottra här. Men just därför sitter jag nog här.

Nå väl Idag har skoldagen varit som en berg och dalbana.
Men med Maggi har man alltid ett leende på läpparna el
iaf om hon har det. (hon har en tendens att smitta av sig ).
trots att det händer en hel del och jag är allmännt less på
allt som har med skola att göra. Jag försöker tänka framåt
och att det inte är långt kvar nu. Det gör livet lite lättare att
leva som sagt.

Skoldagen bestod av Svenska och samhälls, engelska  sedan
blev det mest chill i soffan el ranta runt i maggis morsas riktigt
lila audi. Maggi fick sig lite spackel. Så så såå ..vacker utan spackel att
jag inte kan förstå, ju mer du kladda ju mer du sabbar så dig fri
och gååå... Det gjorde maggi på glatt humör den flickan är nämligen
riktigt duktig på smink och sådant.

När jag kom hem slängde jag  mig på mitt berg av skolarbeten och
efter några timmar i skolböckerna for jag och Bäckis ut och lekte lite
med Loke. Han är för goo han. Sedan blev det hem och landa i böckerna
igen. Här har ni den lilla busen på bild.



Slut.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: