7 maj

Om någon undrar varför jag lyst med min frånvara här
den senaste tiden så är det för att jag har fullt med läxor
och har varit i Abisko med klassen. Har haft fullt upp hela
veckan. Ska bättra min uppdatering jag lovar!

Idag började jag dagen med uppkörning tror seriöst jag aldrig
varit så nervös! Höll på att avlida helt seriöst. Men min uppkörnings
gubbe var riktigt trevlig och lätt att prata med så det släppte snabbt.
Så nu är körkortet kirrat och det känns så skönt!

Efter det hamnade jag hos Amandas Ante där klämde jag en smörgås
och sedan bar det av mot skolan. I skolan ritade jag mest och gjorde så
gott som ingenting. Fy på mig. Sedan bjöd jag Amanda på lunch och tillbaka
till skolan för att inte göra någonting och avslutade allt med en fika på nyfiket
med Åsa,Angi och Amanda.

Sedan stan med Amanda och Ellis en sväng. Inhandla en present åt lilljohanna
som blivit 18 i tisdags! GRATULERAR SNYGGING! Fikde gott och körde runt lite.
Sedan nu är det godnatt!

KOMMENTARER


Hej Josefin! GRATTIS till körkortet! Gud vad fort det gick... Nu får du en mycket större frihet, du tar dig var du vill, när du vill! Du packar väl för fullt nu? Jag önskar jag kunde hänga på er till värmen.. Nåja, kanske en annan gång. Kram Maria

2009-05-08 // 07:58:26

åhh Joffi hade du han som hette Tommy? han var jätte trevlig. Och Grattis till körkortet. :)

2009-05-08 // 09:21:22

haha ja du ser ju hur det går för oss - inte alls :P fast nu har jag faktiskt satt igång med Arbetsmarknads-uppgiften till samhällsen, skittråkig för man måste googla vartenda jäkal parti och se vad de tycker. blää!

2009-05-08 // 13:48:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: