en provsmak

Bjuder på en bild när jag steker på stranden i Kreta bara för att stilla mitt
samvete när jag hoppar i lilla lopplådan är helt galet trött nu!

Har haft en dag med mycket på schemat. Skolan började 9 med svenska
och titta film. Vi tittade dock inte utan vek flygplan av godispapper och flydde
så fort fröken sagt att det var okej.

Sedan drog jag och Magda hem och käkade en toast och gjorde bort vårt
sista arbete om tvreklam. Banne mig om vi inte får vg på det säger jag bara.
Då får johan en banan i sitt avgasrör kan jag lova! mohaha. Nä men vi får se.

Efter det lite andra uppdrag och tillsist stan med Johanna. Kikade balfrisyrer
hos Sara och vi båda är rätt klara med hur det ska se ut. 10 Juni glöm inte!

Sedan begav vi oss hemåt för att byta om jag tänkte lira lita boll nämligen.
Då en 50 årig gubbe pekade finger åt oss för att han var i vägen och vi löste
situationen bra och säkert. Dagens gubbar alltså! Efter det lirade jag lite med
flickor 94 gick åt skogen med tanke på hur lite jag har tränat den senaste tiden.
Måste verkligen ta tag i det där igen nu när jag är klar med plugget snart.

Efter det bjöd jag in mig själv till Emelie på en fika. Hon hade bakat filkaka om
jag inte minns helt fel och det var något väldigt juligt fick jag lära mig. Men det
var gott och trevligt att surra lite med henne och Robin om allt möjligt.

Sist fika hos Lollo. Hennes farmor är bra på att baka tårtor ska ni veta. Och jag tror
hon blev glad över mina presenter. Massor med skratt blev det iaf och nu är jag så
sjukt trött och har skrivit för mycket. Ja jag har näst intill skrivkramp. Godnatt!

puss





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: