Kreta 16 maj

Den 3 dagen på kreta spenderade vi den mesta delen av
dagen i solstolen el i poolen. Finns inget bättre än att bara
ligga och njuta av ledigheten hade ju det rätt stressig innan
jag for. Så det längsta man gick det var för att hämta ett glas
7up el en glass oså. Det var riktigt gött. Poolen var väldigt kall
dock så ser ut som en stel pingvin på alla bilder i poolen.
Men det bjuder jag på.







Det var helt sjukt lite folk när vi kom till hotellet vilket syns på
bilden jag har tagit. Senare framåt veckan var poolen full med
ungar som gapade och plaskade i poolen. Det märktes att det
börjar närma sig säsongen då det är som packat med folk.
På vårt hotell bodde det mycket tyskar och engelskmän några få
norrmän,danskar och svenskar. Det märktes på maten som var
väldigt engelsk. Jag levde på plättar till frukost man kan inte äta
bönor på ett rostat bröd de är allt tokiga de.

På kvällen höll the Animation team i shower i discoteket det var
helt galet kul har inte skrattat så mycket på länge. Det var nämligen
små perversa skoj shower för vuxna. Jag kan visa några bilden men
det går nog inte att beskriva hur otroligt roliga dessa 5 Italienare var.
haha ler bara av att tänka på det nu. The Amination team består av
Sylvia,Christina,Simone,Daniel och Bossen som jag tappat namnet på.
Alla kom från olika städer från Italien och jobbade som underhållare
man såg riktigt hur lyckliga de blev när man gav de beröm för deras
arbete. Jag lärde känna Daniel och Simone bäst och båda kom från
Milano.







Det finns hur mycket roliga bilder som helst men jag orkar inte ladda upp
alla här klicka så blir bilden stor. Deras show bestod av alla möjliga saker.
En den när Bossen och Simone är i kallingar hade Bossen stulit kläder el
något liknande. När showen var slut skippade jag och mamma varje dans
vi blev uppbjuden till och kröp till kojs.

KOMMENTARER


ellsi

fan vilka hete grabbar du har hittat jofy! jag måste åka med dig nästa gång, du är ju värsta killmagneten ;);)

2009-05-30 // 23:28:21
ELLIS

fan vilka heta grabbar du har hittat jofy! jag måste åka med dig nästa gång, du är ju värsta killmagneten ;);)

2009-05-30 // 23:28:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: