All I ever wanted was a place to call my own

Jag kör en snabb uppdatering av bloggen så här
vid halv 2 på natten. Kan ju lika gärna dra en resumé
av helgens små äventyr.

Fredags kvällen började på Resturang Peking för att
fira Magdas födelsedag som är på Söndag dvs idag
eftersom klockan är efter tolv. Ska göra ett grattis inlägg
imorgon på dagen åt dig Magda så var inte orolig att jag
glömt lilla dig. Nå väl åter till var vi va. Käkade en pizza
en labussola för att vara exakt sedan slank en cola ner
på resturangen också. Efter det blev det snurra runt i
forden med Anton,Angi,Catti och Marcus. Hoppa lite
studsmatta gjorde vi också samt drog en repa till
barnhemmet för att skrämma upp oss lite extra.
Det var en rolig kväll.

Lördagen spenderade jag med Mamma och Emma
på dagen. Drog en repa på stan och inhandlade lite
saker. Där efter hamnade vi på coop forum vilket inte
är så förvånande och jag och emma l vantarna på en
super god snickers tårta som sedan gav oss aj aj i magen.
Vi åt alldeles för mycket dvs! Sedan lagade Emma min
student klänning, Tack för det ! Kvällen avslutades hemma
hos Anton med mys och gos. Tack för i natt nu blir det godnatt!

puss

KOMMENTARER


Din helg verkar ha varit bra. Jag har varit hos Sabina i helgen och nu är hennes flytt klar! Hon har det så fint! ( jag har mailat lite bilder till din mamma om du vill se) Jag är såååååå avundjuk på er utlandresa.., men jag är glad för er skull! Roger o jag ska försöka komma iväg på en 24 timmars kryssning snart. Kram tills vi hörs från Maria

2009-05-11 // 12:55:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: