tisdagsbarn

Det är Tisdag idag och jag var uppe klockan 08.00.
Det är super bra kanske är det så att jag tagit tag i
morgon människan i mig. Jag tror nästan det är ett
steg på vägen iaf.

Klockan 09.00 var det dags för att kila på rättegång
eftern den körde Amanda och Åsa hem mig och jag
surrade med pappa lite och åt rostat bröd. Innan hela
mackan var nere så tutade Ellis utanför huset vi skulle
ta och dra en repa på stan. Bruden hade lite ärenden att
göra. Jag tror Ellis är en av mina vänner som samlat många
vuxen poäng hon tar tame tusan tag i saker den bruden.
När det var fixat och klart så kilade vi och kikade på
jofama by Kenzas nya skinnjacka. Me like it men den
var förbenat dyr. Efter vi shoppat lite att dricka drog
vi hem och åt chokladbollarna jag bakade igår. Så nu
är de slut. När ellis for hem så blev jag pappas springpiga
och for till bussgods för att hämta paket. Jag är en allt för
snäll unge jag!

Nu blir det fortsatt fundering om jag ska
träna idag el inte.

puss puss



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: