ett inlägg !

Jag är uppe med tuppen idag för min kära började tidigt idag.
Inte för att jag har något emot att vakna tidigt på morgonen
man får så mycket gjort. Men idag vet jag inte hur jag ska
sysselsätta mig hela dagen. Jag har ju alltid 90210 ifall jag
verkligen inte har något att göra. Jag klagar inte jag kan mer
än gärna titta det. Kanske far med Amanda till Hakkas om hon
inte drar dissen på mig och far själv nä väl det ser vi sen.
Insåg nyss gud vad jag skriver ointressanta saker. haha.
Förutom mitt meddelande till emelie.

Emelie det måste vi verkligen göra! Det var en toppen idé!:)
Jag brukar aldrig orka göra det för ingen i min familj förutom
jag då är big fans av bullar och sådant så om vi bakar kanske
vi kan bjuda alla vänner så de hinner bli uppätna innan de blir
dåliga. Åh nu blev jag svin sugen på cupcakes. hehe

Kanske dessa faller dig i smaken Emelie ;)





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: