Långfredagen

Sitter hos farmor och farfar och tittar talang.
Jag har hunnit med att ta två promenader runt
byn vilket var väldigt skönt eftersom jag har världens
mensvärk. Vi åt en gudomligt god middag bestående
av oxfilé och potatisgratäng och sallad. Jag har även
hunnit med att spela settlers dock är jag lite less på
det spelet det är det nyaste spelinköpet mamma gjort
vilket betyder det är de spelet som spelas mest.
Jag behöver variation så spelade en gång sedan tog
jag en prommis och ringde angi. Jag körde även en liten
vända med skotern men det var mest för att den höll på att
bli täckt av snön som rasade från taket.

Nu ska jag runda av och rota efter något gott att äta
vi hörs kanske igen om ni har tur. ha en trevlig långfredag!

puss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: