saturday

Har suttit med Ellis i telefon ett bra tag fast hon fick en
snabb middags inbjudan så hon var tvungen att rusa.
Vi har internetshoppat tillsammans utan att klicka på
köp. Vi hittade en hel del vi ville köpa och ha i sommar
på vår picknick som är inplanerad. hehe Jag gjorde även
tatueringen under tiden vi surrade. Jag har såna vår och
sommar känslor nu att jag måste slå på en glad låt nu!

Okej, idag har jag varit med min bf på morgonen han tog
lite sovmorgon medans jag satt och ritade i sängen. Dock
tänker jag inte visa den jag målade då utan en annan jag
ritade senare under dagen.  Efter att min kära åkt hem så
vilade jag mest och sådant.  Sedan kom lillkusinen min och
innan jag började hänga med henne tog jag en dusch sedan
ritade vi. 


Och nu börjar Teen mom och det ska jag se puss!

KOMMENTARER


ellis

bilden var skitsnygg!! och det är så skönt att prata med dig i telefonen, en och en halv timme kändes som tio minuter, längtar till våran picknick i sommar:):)

2010-04-25 // 03:07:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: