Tisdag var det idag då!


Jag är egentligen inte på humör för att blogga, så får se
hur extremt negativ och bitchig jag låter i detta inlägg
när jag läser det senare.  Men skit i det nu.

Jag började dagen med frukost och 90210 och gjorde mig
redo för dagen tills naturkunskapen började. Sedan hade jag
lektion i en timma och efter det for jag, Amanda och Emelie
och tittade när Maggi tatuerade sig. Sedan for jag på stan med
Amanda,Gabbi och Angi. Och nu ligger jag här och skriver.

Slänger upp en bild på mina muffins jag bakade igår.
Egentligen är det sockerkakssmet i muffinsformar men det kanske
är i princip samma sak eller? Jag gillar att baka och jag tycker jag
är rätt bra på det också. Mina fina formar med hjärtan gör hela bakandet
lite extra roligt ska ni veta! De var iaf gudomligt goda ska ni veta
Jag har försöks kaniner till vänner och familj som kan intyga det. he he
nu ska jag sluta Hejdå! 


KOMMENTARER


vi borde baka någon dag. cupcakes =)

2010-04-27 // 23:08:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: