Tjena tjenare och talar ut, jag talar ut!

Ja det är precis vad jag tänkte göra, tala ut!
Jag tycker att jag får det i min egna blogg sedan
kan de som stör sig på det säga till el dra för jag
är irriterad nu.

Jag var och kika fotboll idag med min vän Lollo.
Glad och pigg som man blir av den tjejen hälsar
jag glatt på alla jag trodde var mina bekanta. Man möter
inte en annan med blicken och struntar i att säga hej om
den hälsar glatt. Nej jag tycker det är nästan så man sjunker
längre än glocalnet om man gör det.Speciellt när man inte har
något otalt med de. Jag råkade nämligen vara den som under
denna fotbolsmatch sa hej glatt till ca 4 pers som tittat mig i
ögonen och sedan inte sagt något tillbaka.


Ni sjönk i mina ögon och förvänta er inte ett hej igen!

Matchen i övrigt kan jag väl inte surra så mycket om eftersom
jag bara såg en halvlek. Men tyckte den var rätt tråkig men det
var kul att träffa mina gamla kirunabrudar jag spelat med förra
säsongen.


peace

KOMMENTARER


ellis

fy fan för att uppföra sig så. tycker också det är lågt!

2010-04-17 // 14:05:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: