Torsdag 8 april

God kväll nu skriver jag här igen. Har inte haft någon ork el lust att
blogga. Men jag är tillbaka i stan igen iaf. Påsken är över och förbi
det var skönt att fira den i hakkas blev en hel del skoter åkning.

Igår slängde jag ihop en kladdkaka och knatade över till grannen och
bjöd huset runt, för emelie stackarn har opererat sig. De nvar toppen
så nu är mitt bakbehov lite dämpat. he he Sedan har det ju hunnit vara
två ute träningar på tallbacka

Jag har även grillat korv och pinnbröd med Amanda,Ante,Maggi,Apis
och Loke så klart. Det var jätte mysigt när det var kolsvart ute och endast
elden som lyste. Sedan åkte jag hem och väntade på min kära som kom
mitt i natta och sov med mig.

hoppas inte mitt ♥ blir arg på mig för att jag tycker han
är så söt på bilden.
Nu blir det bädden för fröken johansson,imorgon är det fredag!
puss godnatt!


KOMMENTARER


ellis the gnellis!

NAAAW vad söt bild på dig anton! och till jofy: du är så duktig och bakar hela tiden! är så avundsjuk på era tallbackaträningar, spela för mig med . önskar jag kunde pendla hem för träningarna. skulle jag träffa dig mer också! puss ... och kram.. och nyp i stjärten!

2010-04-10 // 19:52:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: