våren är här!

Solen skiner och himlen är enormt blå, great!
Jag började dagen med lite naturkunskap så där vid 8 tiden imorse.
Det var rätt skoj vi har börjat med genetik så inge mer kemi, wohoo!
Jag bjuder på gårdagens egopics jag tog innan jag gick ut i vårsolen
med mina ugglebrillor.







Det är galet hur lång dagen blir när man vaknar tidigt på morgonen,
jag menar hur ska jag komma på något att göra hela dagen.
Jag hade ju alltid kunnat ta tag i sopstationen jag har till rum just nu
el varför inte min ostädade garderob, man blir ju så glad när det är
gjort. Men om jag känner mig själv kommer jag inte göra det.
Dumma mig fel att bara ta tag i saken och få det gjort.

Istället kommer jag sitta framför the o.c säsong fyra och vara ledsen
för att det aldrig kommer bli marissa och ryan som jag vill för hon har
dött. Det blir aldrig som jag vill i serie världen el okej i one tree hill.
Jag menar de är som gjorda för varandra i serien och titta på bilden
happy couple lixom! 






KOMMENTARER


Hemska bilder !!

2010-04-12 // 15:01:04
ellis

ditt headband är asfint!

2010-04-12 // 19:08:09

Haha.. jag menade inte dina ego bilder! :)

2010-04-14 // 10:34:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: