Don't let it get you down.

Tja allesammans!
Sitter och tittar O.C och insåg nyss att jag måste byta
skiva för den tog slut nu.

Jag har hängt med Angelica idag. Vi har varit på jeanettes
och druckit en kopp the, Angelica åt tacos. Drack rabarber
och grädd the det var svin gott! Fruktade nämligen att jag
börjar bli smått förkyld när jag hade lite ont i halsen. Men
det har släppt nu tack och lov. Sedan drog vi en repa på
coop och till sist hamnade vi hemma hos Angelica i hennes
soffa där vi surradelyssnade musik och letade filmer vi kunde
tänka oss se. Sedan bar det av hem till mig hämta min externa
hårddisk och byta filmer med varandra. Vi brukar göra så det är så
smidigt, hehe.

och nu är jag här i min säng och tittar o.c el tittade måste byta skiva nu
och fortsätta men vi hörs, puss!


Jag och min älskade nalle som jag fått av min kära!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: