Vi är änglar med blickarna högt i det blå

Godmorgon!
Har vaknat för sådär en timma sedan och ligger ännu i sängen.
Det finns inget skönare på morgonen än att öppna balkongdörren
och släppa in lite frisk luft i rummet och sedan ligga kvar i sängen
efter man har vaknat.

Igår var det Torsdag vilket betyder naturkunskap på morgonen
dock var jag så trött att ajg knappt hängde med något vad hon
gick i genom på tavlan, jag ritade trötta gubbar ist. hehe fy på mig!
Tur att emelie råkade ha sönder sitt papper så hon ska skriva om det
så jag får hennes trasiga anteckningar. Sedan skjutsade Emelie hem
mig och jag käkade en kroppkaka som farmor gjort åt oss. Det var gott
fast är lite besviken att vi itne hade  någon lingonsylt.

Efter någon timma kom Amanda och Mathilda och plockade upp mig vi drog
en repa till kyrkogården där det var helt översnöat så vi bestämde oss att vänta
lite till innan vi går dit igen. Så ist for vi till Amanda och käkade blåbärspaj.
Det var gott! Sedan spelade vi Trodde du ja! Det var ett riktigt roligt sällskapsspel
men man skulle göra rätt sjuka grejjer. Jag fick nämligen prata med Mathilda som
om hon var två år i 30 sek utan att skratta jag klarade det inte. Det var omöjligt när
Mathilda och Amanda nästan låg dubbelvikta av skratt att jag skulle hålla mig.
Amanda vann iaf hon blir nog glad om jag antecknar det här. he he.

När vi spelat klart drog jag och Amanda på dollarstore och hon inhandlade tre askar
salta katter. Och efter det en sväng till mig medans vi väntade på hennes mor.
Tillslut hamnade vi på ericssons där Amanda handlade lampor och vi provade även
lite adidas jackor,kepsar och skor. Sen skjutsade Amanda hem mig jag käkade och
innan jag hann göra något annat var det träningsdax.

Träningen  var grymt rolig igår och den gick bra för mig! Tempot var mycket bättre än
förra gången och det var mer spring i benen på alla skulle jag tro. Fotboll är så grymt
roligt när det går bra! Sedan var det bara duschen ringa min Anton och sedan sova.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: