nämen det är ju lördag!

Tjollahopptjollahej!
Jag har ovanligtvist inte gjort ett inlägg på morgonkvisten utan gör
ett först nu när kvällen börjar närma sig. Har spenderat i princip hela
dagen på mitt rum men tog faktiskt en liten promenad i fin vädret så
inte riktigt hela. Har tittat O.C som verkligen är så bra fast inte lika
bra nu när det är utan Marissa, snyft. Idag kör jag på en liten fläta
i håret. På bilden ser ni även vilket underbart solljus som lyser genom
mitt fönster.



Har surrat i tele med Ellis nyss vi pratade som vanligt ett riktigt bra
tag och jag lyckades kladda ner en brud under tiden ska bjuda på en
bild bara för Ellis skull! Har haft lust att rita hela morgonen och dagen
men fantasin och kretiviteten vill inte riktigt samma sak som mig.
Men nog om det! Ellis made my day när hon ringde! Hon är en sådan
person som man blir glad och pigg av. Här får du se mitt konstverk
stumpirumpan min!



nu är det mat återkommer sen kanske ;)

puss






KOMMENTARER


ellis

hehe ajg kommenterar på allt. men jag ville bara säga att du gör min dag också. och att din bild var skitfin. du kan ju visst rita kort hår! :D

2010-04-17 // 20:08:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: