kort sammanfattning!

Jag har haft fullt upp hela veckan därför har jag inte bloggat något
sedan söndag. Jag är inte så duktig på att hålla det där om att blogga
varje dag men jag har aldrig sagt att jag ska göra det heller så det är
sak samma. Men jag ger en kortsammanfattning från alla dagar bara för
att jag är så oerhört snäll och gör alltid så roliga saker i mitt liv. haha !

Måndag

I måndags började jag dagen med att ha nkb. Vi tog fram fisk dna  från
fiskägg. Det stank ursch och blä kan jag säga er! Jag,Emelie och Amanda
fick iaf fram lite dna i mikroskåpet. Det såg faktiskt ut som det gör på pappret
på ett ungefär. Efter det var jag barnvakt till Alice ett tag och sedan drog jag med
Amanda till henne och lagade mat med henne. Hon lagade en svin god gryta, Jag kallar
den Amandas hop i kok! Jag smakade dock bara. På kvällen så for jag och Johan till Mattias
där vi chillade och tittade tv. Jag tvingade grabbsen titta top model och hollywoodfruar. he he.
Sedan råkade jag ha sönder en av mattias högtalare. fööörlåt mig!

Tisdag
Jag hade nk på tisdagen också vid tolv. Men jag barnvaktade Alice så det blev ingen
sovmorgon inte. Jag hämtade henne vid 10 tiden på morgonen. Vi busade på gården
och satt i solen och stekte. Jag bakade även en kladdkaka i tisdags som blev gudomligt
god vi åt den till efterrätt efter mina andra middag efter träningen. Ja jag åt resterna av
Thainudelgrytan jag och mamma gjorde i måndags och efter träningen som gick för jäkla
dåligt eftersom jag hade så ont i halsen att det kändes enda ner i luftrören, då åt jag
korvstroganoff och ris. Det var riktigt gott det med. På kvällen var jag med min kära då
vi åt popcorn och tittade In to the blue 2. Den var helt okej Anton tyckte dock inte lika mycket
om den. Hade hade sett den tidigare så han somnade rätt direkt. Men det gör inget han var
trött min bf (boyfriend).








Onsdag
Igår var det onsdag och då var jag ledig från skolan men hade mycket att göra.
Men hann iaf med att träffa Angelica en sväng ta en kopp the hos Emma. När allt
lugnat sig från full fart under dagen så lagade jag Amandas hop i kok själv hemma
fast lite Jofy way. he he den blev svin god! Jag ska nog plåta den och sedan lägga
upp hur Amanda gjorde och jag sedan. Tror Ellis hade kunnat laga det som perfekt
studentmat att frysa in och äta flera dagar! Mitt i maten trillade min kära Anton och
hans lillebror Arvid in. Majblomme försäljning stod på schemat! Mamma och pa
ppa
köpte jag vet inte hur många majblommor men vad gör man inte för barnen.
Efter affärerna åt vi glass. Sen drog vi raggen ett tag och lyssnade musik och
sedan var det bedtime för Arvid och då for jag och Anton hem och myste lite
framför tvn. Sedan sov typ jag direkt han for hem.


Vet inte varför texten blir fet hela tiden, skit också får inte bort det!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: