söndagen

Vaknade rätt tidigt idag vid 9 för att vara exakt dock hade jag
ont i halsen så kilade ner för trappen och tog en kopp the. Det
satt som handen i hansken. Sedan tittade jag och min kära lite
tv och chillade tills vi skulle äta frulle. Efter frullen myste vi lite
och sedan hoppade jag och papi i bilen och rullade mot farmor
och farfar i Hakkas.

Jag fick tyvärr köra på vägen dit och jag glömde solglajjerna hemma
så jag hade solen i ögonen hela vägen men vi kom ju fram.
Vi fikade och pratade sedan käkade vi kåldolmar haha vad fult
ord det är. Men det var svin gott och alla blev så mätta att vi
somnade typ hela bunten. El jag vet inte om min farbror somnade
för jag somnade och då var han vaken, heh.

Nu tittar jag The O.C och blev precis riktigt nockad av tanken med
att shoppa en ny sjal. Jag har ju en riktigt kärlek för sjalar och känner
att jag verkligen behöver inhandla en ny en. Typ den här från H&M.
Jag älskar blommigt!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: