torsdagen den tjugonionde april

Jag är trött på mig själv! Allt detta negativa tänkande är inte likt mig.
Idag har jag iaf mitt svampbob linne jag fått av mina kära. Den gör mig
glad när jag tittar på den iaf.

Har surrat med mormor i tele i typ en timma idag, jag saknar henne,
sören och skruttan. Vi kan surra om typ allt från gamla minnen till att
jag behöver råd om något. Hon förstår mig så bra! Idag fick jag iaf veta
att min mamma var dö rädd för flugor när hon var liten. Så fort hon såg
en så skrek hon EN GULA! och skrek som en stucken gris.  Hehe min
mamma är för söt alltså.

Jag är glad att jag har henne min älskade mormor.




KOMMENTARER


kusin S vitamin http://zimone.blogg.se/

Nu har jag gjort lite ändringar på bloggen, vill ha de textsnitten men är sugen på någon fräsig färg och header. Kom på något fint så fixar jag bilder. PUSSS!

2010-04-30 // 10:52:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: