Vi kallar det söndagsrubrik idag!

God kväll allesammans!
Sitter och tittar wallander medans jag väntar på att min Anton ♥
ska trilla in här någon gång. Har lekt lite i photoshop också som
jag ska slänga upp här. Jag hade lite för mig så slängde ihop något
bara.


Idag har jag inte haft mycket för mig el mer än vanligt en söndag.
Jag har varit och ätit lunch med min kära vän Amanda. Jag hade
stora planer på en pizza men det blev en kyckling sallad och en
kycklingpasta för Amandas del. Det var riktigt gott! Efter det handlade
jag ingredienser till bullbak men får nog vänta till nästa helg och baka
för gjorde det inte idag. Nej ist kom Johan och tittade svenska hollywood
fruar med mig. Ja mina killkompisar brukar offra sig och titta tjejtv
eftersom jag lyssnar på deras grabbprat. Sedan spelade vi lite gitarr
har lärt mig ganska så mycket idag faktiskt på en metallica låt, de ni!
Sedan åkte vi lite bil med Jonathan och sen hamnade jag framför
datorn och gjorde bilden där uppe. Jag vet den är inte så snygg
men man kan ju låtsas vara lite nöjd iaf och inte vara så butter.
Nu ska jag kila ner och titta vad mor och far gör. Sov gott puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: