Vid frukostbordet

Sitter ner i köket och knapprar på min laptop för fullt samtidigt som
jag äter frukost idag består det av kelloggs kornflakes med päronfil
och multivitamin juice. Undra hur många som läser min blogg är
intresserad att läsa vad jag äter till frukost. Haha. Men jag skrev det
iaf. Blev så enormt sugen på cornflakes när Ellis har surrat om det
i tele med mig och i sin blogg. Det var iaf svin gott och nu är jag mätt.

Igår drog jag på mig feber vilket var mindre mysigt. Jag har nämligen
en tendens att börja gråta när jag har feber. Men jag spenderade hela
dagen i sängen framför 90210 och nu idag mår jag mycket bättre.

Målade mina naglar i förr går med en rätt skrikig färg men jag gillar
den nu när jag haft den ett tag. nagelack är svårt att fota färgen blir
annorlunda beroende på hur ljuset är där man fotar men den ser
typ ut som på bilderna.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: