You gave my love direction

Klockan är inte ens tio på morgonen jag är vaken på min
naturkunskaps fria onsdag. Vädret suger och mitt rum är
fortfarande stökigt. What to do?

Igår hängde jag med Emelie och Amanda hela dagen.
Vi lunchade på sibylla och glad runt i solen mest.
Vi hade vår feelings. Älskar våren.

Sedan var det middag och där efter fotbollsträning.
Det var riktigt great att få träffa Lollo, hon är en sån
person jag alltid kommer bli glad av. Personligen gick
träningen rätt dåligt för mig.

Efter träningen hoppade jag i duschen käkade lite och
drog till Mattias. Har inte hängt med honom på år och dagar.
Jo jag plockade upp Johan på vägen också så han var också
med. Vi chillade mest och surrade samt spelade gitarr.
Vilket passar mig perfekt. he he

Ne nu ska jag avrunda och börja ta tag i görat.
puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: