lulekalaset 2010

Eftersom jag nu sitter framför min laptop i lugn och ro och har inget
planerat att göra så tänkte jag göra en sen uppdatering från förra helgen
då vi var på Luleå kalaset och hälsade på hos Åsa och Emma.

Jag jobbade halv dag på fredagen för att vi skulle hinna fara till Luleå och
titta på en ny bil till Fammo. När vi var framme skötte fammo och pappsen
affärerna medans jag och mamma åkte med Åsa och Emma till Sandra för
att hämta grejjer och hälsa på. Sedan bar det av "hemåt" då vilade vi och
surrade mest och käkade pizza. När pappsen hade skjutsat Fammo till Niemisel
så kom han också och efter det var de full rulle med fix inför kalaset.
Jag tror jag och Emma ändrade kläder ett x antal gånger hehe . Sedan lockade
jag håret på Emma och sedan på mig själv. Sedan for vi på kalaset och roade oss.

Mamma plåtade lite bilder på oss innan vi for. På bilden kan man inte direkt tro att
Emma bara är 14år el kanske att jag är 19 år. he he Jag tyckte iaf bilden var riktigt
fin.

Min jeans jacka hade ju veckat sig så där lagomt snyggt på bilden.

jag kan inte hjälpa att jag blir så glad av den här bilden!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: