valpsjuka upp över öronen!

Det är nästan lite tokigt vad jag har blivit valpsjuk sen i somras.
Jag går in på blocket i princip varje dag och kikar om det kommit
någon ny annons på en liten border collie helst inte så långt söder.
Men det verkar vara lite torrt på den fronten. Jag har hittat en som
har 6 tikar i sin kull. Dock ligger den i Eskilstuna vilket är väldigt långt
bort men samtidigt bara en bit från mormor. Men jag kan inte låta bli
att gå in och titta på dessa söta små krabater.

Dessa två valpar tycker jag är oerhört charmiga!

Valp 1

Valp 2

KOMMENTARER


du är inte den enda som är valpsjuk! ;)

2010-08-24 // 14:02:16

sv: ja det var en lång en du fick till, haha. Helt rätt, HEJ HÖSTEN! :)

2010-08-25 // 15:28:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: