dag 11 - mina syskon

Det går sakta med den här utmaningen för mig men jag tycker inte
att det gör speciellt mycket. Nu ska jag klottra några rader om mina
syskon.

Jag har en storebror som heter Magnus, han är 23 år gammal och
väldigt bra på datorer och alla slags tekniska saker. Vi lekte mycket när vi var små
och kunde ibland bråkas om onödiga saker. Men kanske inte är så konstigt när man
har en 3 år yngre lillasyster. Men vi är bra vänner nu jag och min käre bror.

Är det något jag avskyr så är det när någon av hans gamla klasskompisar från
grundskolan tom kommer fram till mig på fyllan skrattar och säger:
- vad gör din bror sitter han bara vid datorn än? garvar och ser allmänt
fula ut.

Jag tycker inte om när folk dömmer honom för att han sitter mycket vid
datorn. Visst han spelar massa barnsliga online spel enligt mig också men
han är jäkligt bra på det. Alla har ju olika intressen. Han är även väldigt bra
på att läsa vilket jag önskar att jag också hade varit. men icket han fick
mammas läsargener.

Han har lärt mig otroligt mycket som har med photoshop att göra vilket jag
är väldigt glad för. Han är så duktig på webdesigner och sådant och jag hoppas
verkligen han kan få jobba med något sådant i livet. Skapa spel el göra hemsidor
åt företag fast det sista gör han redan visserligen.

Jag älskar min bror och tycker om honom som han är!

Sedan har jag en storasyster Marianne som tyvärr inte fick leva livet.
Men jag vill ändå nämna henne här eftersom jag har en syster som inte
är vid livet bara. Ibland kan jag fundera över hur det hade varit om
hon hade levt idag. Jag tror jag hade storm trivts med en stora syster
för en syster är ju lixom en syster. jag älskar henne och eftersom jag tror
på ett liv efter döden så ses vi senare!





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: