Dag 6 - min dag!

Ja dag 6 skulle egentligen ha varit igår men jag skriver den idag.
Men igår var det alltså onsdag och jag vaknade vid halv 10 om jag inte minns helt fel.
Ja då sa Sally att det var slut på sovmorgonen så då var det bara pallra sig ner för
trappan och ge henne mat och sedan ut.  När det var gjort skjutsade jag mamma till
jobbet så jag fick behålla hennes bil under dagen. Sedan for jag hem och kände mig
smått rastlös så jag började knåpa ihop lite julkort. Det var rätt roligt faktiskt.
Så kanske det trillar ner ett litet kort i någons brevlåda!

Efter ett bra tag trillade kusinvitamin Simone in genom dörren och då drog vi på stan
och hämtade min klänning på ica den var riktigt fin! Sedan gjorde vi även en repa på
lindex och intersport. Dock blev det ingen shopping där eftersom lindex alltid har slut
på strumpisarna jag vill ha. That sucks! Men sedan drog vi på Ericssons och där shoppade
kussen julklapp till sin booyfriend.

När kusin vitamin åkt på kurs så beställde jag en julis åt min boyfriend och efter det en
prommis med Sally och efter det blev det en snabb lekstund med amanda,ante och athena
värsta familjen alla börjar på a okej förutom loke då. Oj nu kom jag av mig lite!
Sen kom anton hit och vi myste och sen somnade vi sött.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: