Dag 7- min bästa vän!

Jag har flera bästa vänner men jag ska skriva några rader om en av de.
Jag ska skriva några rader om min finaste Johanna! Hon är verkligen en
av mina absolut bästa vänner. Vi har hållt ihop sedan barnsben och kommer
fortsätta göra det! När hon packade väskor och lådor och flyttade till Stockholm
efter studenten var jag väldigt ledsen, hur skulle livet vara utan johanna en kvarts
promenad bort? Det fanns inte i min fantasi. Jag hade svårt att förstå att hon skulle flytta.
Ja hon har alltid varit en riktig modig tjej vilket jag alltid har beundrat henne över
så egentligen var det ingen chock.

Hade hon och Ellis inte peppat mig när vi skulle och titta kent i övik hade jag nog inte
farit, så tack för det. Det var en av mina bästa upplevelser och är idag ett av mina
finaste minnen med er.

Sommaren gick och tiden sprang i väg och det var dax för henne att flytta på riktigt.
Hon började plugga och vi hördes via tele och mess så ofta vi kunde. Jag kan säga er
att jag var orolig väldigt många gånger att vi skulle glida isär pga avståndet. Ha ha
nu lät det som ett långdistansförhållande men det är ju som det vi har en vänskaps
relation på distans. Men vet ni jag hade ingen anledning att oroa mig för jag och
Johanna är verkligen som helan och halvan. Precis som man brukar säga
"true friends are never apart, maybe in distance but never in heart."
Vi vet var vi har varandra och kommer alltid göra det!

Vi båda blev så förvånade när hon kom hem och vi pratade med varanda som om
vi setts och hörts varje dag och det var en skön känsla! Jag hade verkligen längtat tills
hon skulle komma och verkligen få umgås med henne på riktigt hemma i gälka.

Jag är så oerhört glad och tacksam för att jag har henne som min bästa vän!
För jag vet att jag kan räkna med henne i alla väder, dåligt som bra och att
hon är bara ett samtal bort från mig om jag behöver prata.

Johanna du är en grympeppare och stöttare när jag har det tufft och du
är så roligaste och klokaste personerna jag känner. Du är smart och vacker.
Ja du är unik helt enkelt och jag älskar dig, pokonis!


KOMMENTARER


jag

näääe!!!!!!!! nu sitter jag här och bölar. gud vad glad jag blir. jag älskar dig!

2010-12-03 // 16:55:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: