Dag 8 - ett ögonblick

Jag lyckades skippa och skriva i min lilla blogg igår så nu ska jag skriva om ett ögonblick

Då kommer det till det jobbiga man har väl varit med rätt många ögonblick så vilket ska man
egentligen skriva om? Jag minns när jag var liten och fick min älskade gosedjurs häst.
Jag hade gått och tittat på den väldigt ofta på leksakshörnan som det hette då och säkert
tjatat ett gäng mycket på mamma om den. Den var lite för dyr för att jag skulle köpa den själv.
Så blev det jul och under granen hade jag ett stort paket jag trodde inte men hoppades att det
skulle vara den hästen. Så var det dax att öppna julklapparna och i paketet ligger hästen!
Shit vad lycklig jag var jag blev så oerhört glad och tacksam att några tårar kom.

Vilken intressant läsning jag bjuder på här i bloggen men det fick bli det här.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: