bring back yesterday

Godkväll mina vänner!
Idag är det fredag och det är en väldigt bra dag enligt mig.
Jag har roat mig glatt med att klippa och klistra idag.
Jag tycker väldigt mycket om att pyssla och rita osv.

Här för någon natt sedan skrev min kusse att hon satt
och läste mina gamla blogginlägg och tyckte jag var
väldigt flitig och bra att skriva förr. Då slog det mig
jag uppdaterade jämnt min blogg förr tyckte det var
svin kul och var riktigt duktig på att skriva, nu menar
jag inte att jag är sämre på att skriva nu men men.
Varför jag kanske inte skriva lika bra och fint som
förr är troligtvis för att jag för handskriven dagbok.
Jag vet så old school men jag tycker det gör stor
nytta. Men jag kikade även igenom lite och funderar
på att ta tillbaka min gamla josefin bloggskrivar stil.
Jag kan ju alltid fortsätta skriva om min besatthet till
ungdoms serier och lägga upp massor med gulliga
pussbilder från de.

så här kommer en på ryan and marissa



Det är alltid bra med nya saker men ibland föredrar jag att ta tillbaka
det gamla. Nu ska jag fortsätta mitt o.c tittande. Ring om det är något

pok.


KOMMENTARER


heeeej från ellis

vad fin blogg du har måste jag sägA!! det är roligt att läsa om vad som händer där hemma. saknar dig!!

2010-02-13 // 19:56:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: