cha cha bloggen!

Då sitter jag här igen framför dumburken skrivandes
på min blogg.  Lyssnar på en lista min kära vän Angelica
gjort i spotify. Hon är verkligen en brud som lyckas hitta
riktigt bra låtar ska ni veta.

Jag har inte fått mycket gjort idag inte mer än att jag var
med Ronjas bebisvovve. Kollat one tree hill och gråtit i
floder. Vilket avsnitt alltså! Sedan svängde emma in på
besök en sväng det var trevligt.

Nu vill jag ha hem min mamma. Pappa har åkt till Åland
idag tror han skulle på någon mässa med handfat och toastolar
osv.  hehe visst lät det kul? Jag såg just en reklam på femman
som gjorde mig grymt sugen på köttbullar i brunsås och makkisar.
fast tror inte jag får det. buhu

hejdå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: