Fettisdag

Shit vad grym Kalla vad igår! och jag tycker synd om Hellner.

Alinne och Ronja kom förbi igår och visade den lilla lurvtussen
till hundvalp ronja hämtat hem. Sedan bar det av mot träningen
som gick hyffsat.

Men idag är det Tisdag och jag har en lektion Nk kl 12.15.
Jag är inte så pepp på det idag men jag ska ta mig dit iaf.
Oj klockan är ju rätt mycket kanske man borde klä sig och
göra sig färdig för dagen. Ne inte än..

På tal om helt annat klickade in mig på hms hemsida och
min kjol finns idag i min storlek så gissa vem som ska
slänga sig på köp knappen idag. Inte någon velande josefin
idag inte.

Idag är det även fettisdag kanske man ska köpa sig en
semla och tugga i sig nöjt. Men nu blir det runda av här iaf.
Ha en bra dag.

pok


KOMMENTARER


vadå köpa en semla, fel att komma hit och äta en.. jag har ju tjugo stycker över:p

2010-02-16 // 21:47:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: