lördagen i all ära

Då var lördagen snart slut men jag har ändå
hunnit med en hel del tycker jag. 

Började dagen med att kolla reprisen av damcurlingen
orkade titta ungefär halva matchen på natten så missade
det bästa, NÄR VI VANN OS GULD! Men jag såg det i repris
och det var minst lika spännande fast kändes ändå skönt att
redan veta att vinsten var vår. he he

Efter curlingen hoppade jag i bastun och sedan duschen.
När det var gjort var jag ren och inte älg. Ganska passande
eftersom vi har massa renar traskandes runt gården.  he he

Sedan tog jag tag i min bakning gjorde cupcakes, som för övrigt
blev delikata! Emelie var min försöks kanin och hon tyckte de var
smaskens så ni inte tror att det bara är mitt tycke. Du kan ju komma
förbi och hjälpa mig äta upp de imorgon Emelie. Har rätt många nämligen.
Ska nog plåta en blid imorgon och slänga upp här kanske.

När Emelie gick hem blev det tittande av The secret life of the ameican
teenager. Tills Johanna trillade in och vi tittade massa OS. Det var riktigt
mys att träffa henne! Vi fick ju en till medalj ett brons till André Myhr.
Ärligt talat är jag inte insatt i slalom men so what! Grattis till han!

Nu blir det kvällen för min del saknar min Anton. ♥
puss godnatt!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: