min måndag

Godafton allesammans!
Idag har jag varit hundvakt till en liten tös vis namn Alice.
Ja man kan säga att jag har startat min karriär som dagmamma.
Hon är så galet söt och jag har fotat en cambild på oss.



Emelie kikade in en sväng med Signe som själv är en liten valp
el hon är stor i jämnförelse till Alice. Men de busade så glatt
tillsammans iaf. hehe

Just nu sitter jag mest och funderar på att göra om min blogg
behöver en ny design igen. haha jag vet jag gjorde en ny nyss
men ska jag vara ärlig är det att göra designer jag tycker är roligast
med att ha en blogg. Så där har ni orsaken till varför jag vill
göra om den så ofta.

Jag vill även döda tiden så det blir träning el OS och sprintstaffetten
Jag älskar OS! Har blivit en riktigt fanatiker av vintern och sporterna.
Fast jag väntar på våren det gör jag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: