tisdagen

Godkväll allesammans!
Jag insåg precis när jag klickade in mig på min blogg
att jag har nog lite för mycket fritid. Men vem vill inte
ha det lixom. eller? hehe Hejja sverige!

Idag har jag barnvaktat ronjas bebisvovve Alice igen.
Den lilla busen är riktigt uppe i varv när hon kommer
klockan 5 på morgonen då jag verkligen vill sova lite
länge sisådär 5 timmar längre. Men man får inte alltid
som man vill helt enkelt.

Vid 12 tiden tog jag min penna och nk boken och pallrade
mig till skolan för en timmas nkblektion. Tiden rusade iväg
och jag tror bror min tyckte om att hålla koll på lilla Alice en
stund. Fick veta att jag klarade provet vi hade i fredags
vilket kändes bra hade dock mycket slarvfel troligtvis pga
min otroliga provnervositet. Men så länge man klarar det
är man duktig det säger min mamma, så det så!

Efter nkn bar jag mig snabbt som tusan hem till Alice och
vi lekte och gosade massor. Hon gillar att bita i min håliga
gamla strumpa så ni vet ronja och alinne! he he
När klockan närmade sig fyra kom Alinne och Ronja och
hämtade hem den lilla krabaten. Då blev det mest lek med
ps och tv tittande för min del.

Innan middagen som var väldigt god men sen så for jag på
coop med Angi hon shoppade lite livsnödvändigheter för henne
och jag två chokladkakor en som johan beställde. Jag är snäll
jag vet. Sedan fick jag veta att fammo hade blivit inlagd på lassa
då blev min dag ett mörker och jag for till anton och myste och
fikade kvällsfika. hoppas det blir bra. ♥




KOMMENTARER


jag tror jag ska försöka undvika att pussa henne efter att hon tuggat på dina gamla sockar ;)

2010-02-24 // 21:22:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: