torsdagen

Jag tänkte att jag klottlar ner några rader om gårdagen.
Började med att barnvakta ronjasbebisvovve Alice sedan
fick bror min vara snäll och vara med henne i en timma
medans jag var i plugget och pratade omdömen och svarade
på frågor om hjärnarn osv.

På hemvägen från skolan fick jag med mig Alinne på besök
ett tag och när hon for hem så tog hon med lilla Alice. Efter det
gjorde jag ett tappert försök att ta igen lite sömn. Men som sagt
det går inte att göra det.Men jag sov iaf någon timma tills
Johanna ringde mig. vi surrade en sväng och efter det tittade jag
The Secret Life of The American Teenager. Och käkade upp gårdagens
thairester till middag. mums.

Sedan hamnade jag på Laponia kvällen på Tallbackaskolan hängde med
Alinne,Tony,Evve och Ulli där. Helt sjukt att jag gick ut därifrån för 4 år
sedan. Och hur stora alla barnen som gick i barnskola när jag gick där
har blivit. Det bjöds iaf på fin musik i omgångar vissa bättre än andra.
Träffade godavänner och stal en kram av de.

När jag kommit hem så ringde jag Anton surrade lite med han. Sedan tittade
jag os med mami en stund och tillslut ringde Angelica som tyckte jag gott
och väl kunde vara snäll med mami och fara på coop och köpa mjölk så
hon hade något att roa sig med. Jag ångrar mig inte att jag for för o´boyen
smakade riktigt bra imorse och jag fick hänga med Angelica en stund.
Efter det blev det godnatt och hejdå.

pok

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: