söta lilla tyra

Jag tänkte slänga in lite bilder från Örebro nu men har inte ork till det
så ist låter jag mina kära bloggläsare glatt vänta på bilder från min
örebro resa. hehe. Det blir ist bilder från dagen.  Har inte hängt med
mina kära vänner Amanda och Angelica på typ en månad så det var
på tiden. Fick träffa Angelica och hennes killes nya valp som heter
Tyra och ni kan ju gissa vem som blev "valpsjuk" helt rätt JAG!

Vi drog först på marknaden och kikade runt och åt sockervadd i solen
efter det så pyste vi till sandviken och plåtade lillen lite. Det var en
toppen dag kan jag säga er men det blir alltid toppen med de två
brudarna.

Angi jag slänger in resten av alla bilder snart måste sova nu tröttheten
kom som en tsunami över mig. puss!






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: