10 mars

Jag började dagen med sovmorgon till 09.00
det var riktigt skönt. Drömde om alla på Mando
så tänkte att jag bara var tvungen att åka och hälsa
på alla fröknar och barn senare under dagen.
Vilket jag gjorde men först tittade jag
Prinsessan och grodan. Den var helt okej faktiskt
jag gillar lite så där små barnsliga filmer så den föll mig
i smaken.



Vid klockan 13.00 åkte jag till Mando. Gud vad stora alla
barnen hade blivit. Vissa var mer blyg än andra som ville
kramas och ha mig att börja leka med de. Småttisarna hade
börjat prata jätte mycket och var väldigt frågvisa.
Hann faktsikt rita en prinsessa till en flicka innan jag åkte hem,
hehe de är ju bara för söta! Jag saknar alla barnen enormt!
Sedan börjar jag fundera ännu mer på om jag kanske borde
läsa till dagis fröken el något liknande men det är inget jag
bestämt än.

Vad annars än dagisbarn får mig att tänka på Mary. Jag förstår
hon är nog rätt stor nu. Och jag har inte sett henne på hur länge
som hellst men hon ska upp på bild här iaf. :)







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: