11 mars

Då var kvällen kommen och det är redan dax att gå i sängs.
Jag är ny duschad så luktar som en nyponros skall ni veta, det
var välbehövligt efter ett hyffsat hårt pass fotboll. Jag älskar
verkligen att lira boll!

Min dag har i största del spenderats med Amanda och Angelica.
Men tog mig till plugget och lärde mig lite naturkunskap ska jag
vara ärlig har jag faktiskt lärt mig massor sedan jag började läsa
det. Så nu är jag kunskapsrikare och lite smått sysselsatt, heeh.
Men efter det spenderades som sagt så gott som hela dagen med
Amanda och Angelica. Amanda tar nämligen sitt pick och pack och
drar till betydligt varmare breddgrader, jo Thailand.  Jag är riktigt
avundsjuk så därför ska vi inte prata om det speciellt mycket mer
än att jag kommer sakna dig Amanda! Vi käkade lunch på
manuella åt en kycklingsallad det var riktigt gott. Sedan åkte vi
runt den vanliga svängen dollar och coop och slutade till slut i Angis
soffa och säng surrandes om allt möjligt, jo vi tittade i resekataloger
också och var avis på amanda. haha. Sedan bar det av hem och käka
sedan träning.


bild från studenten jag och amandus kramas ♥




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: