De 3 musketörerna

Dagarna går helt sjukt snabbt det är redan kväll.
Jag spenderade i princip hela dagen hos Angi tittandes
på dubbelliv på svtplay det är ett barn program så
förmodligen tittar inte någon av mina blogg läsare
det, Angi stumpan du är ett undantag. ;P
Men det var riktigt bra tycker jag så det kan ni titta
om ni har lite att göra.

När jag kom hem så har jag käkat och sedan tittat de okända
samt leila bakar. Jag måste verkligen baka något roligt till påsk.
Ska spåna på lite idéer så får vi se om det blir av. Sen har jag
spelat lite på min gitarr. Tror jag ska öva på en och samma sång
ett tag så jag lär mig en låt iaf.

Jo förresten ni anar inte hur glada vi blev, jag och angi alltså när
vi fick sms av Amanda där det stod; SVERIGE! :)
Snart är de 3 musketörerna samlade igen! wihoo!♥



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: