Godmorgon!

El det känns inte som morgon för mig mer. Har haft nk lektion kl 08.00.
Vilket var en pest och pina med tanke på att vi har kemi nu och jag avskyr
det. Jag har ingen nytta utav det jag lär mig nu heller för jag ska inte bli
någon keminisse el liknande. Tack och lov har vi inte prov på det så man
behöver inte lyssna med mer än ett öra.  he he .

Efter nkn så ringde jag johan och tvingade honom att hämta mig eftersom
jag liftade till plugget med Amanda som skulle skriva prov efter lektionen.
Men han var så seg att jag hann hamna hos Emelie och värma mig lite.
Hann svepa en kopp te och surra lite med henne iaf det var nice.
Tack igen Emelie !

Nu sitter jag här vid dumburken och har nyss varit hos grannen och släppt
ut Signe och Selma. Funderar lite på om man ska ta och slå på en film sedan
luta sig tillbaka och kanske ta en liten tupplur.

kanske det kanske.

puss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: