helgen

Det är helt knasigt hur fort helgerna går!
I fredags hängde jag med Anton i princip hela dagen
tills det blev middagsdags för honom och jag och Emma
drog en repa på marknaden inhandlade ett par fina öronhängen
svarta rosor.  Sedan åkte jag hem och käkade och efter det
hängde jag mest Angi resten av kvällen.

Lördagen började med en repa på marknaden med mor och far.
Mammsen köpte lite munkar till mig yummie! Efter det bar det av
hemmåt och efter det på marknaden igen med Fammo. Hon shoppade
brallor och tofflor till farfar och garn. Sedan bar det av hem igen
och när kvällen var kommen tittade jag mest tv med familjen.
Körslaget är ju igång igen men var är årets flickidol-körledare?

Och idag är det söndag jag har haft en riktig latar dag och tittat tv
och ritat samt små surfa hela dagen. Åt souvas till middag , GUD VAD GOTT!
Nu ska jag ta och runda av tittar gossip girl jag tror jag måste börja
leka pirat kring den serien iaf. Denna kille är iaf dö läcker som vanligt!


god kväll!

KOMMENTARER


Är de jag som svamlar eller är de Ian? :D

2010-03-26 // 23:53:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: