Lördagen

Har haft en riktigt skön dag hemma idag än så länge iaf.
Har pluggat lite och sedan plockat lite i mitt rum så nu
ser man att jag har ett golv iaf.

Sedan har jag börjat inse att jag verkligen behöver en
walking closet. Min garderob är inte speciellt bra organiserad.
typ som denna på bilden väldigt organiserad och prydlig garderob.
så ska det vara.



Sedan kom mamma och pappa hem från stan.
Mormor gav nämligen oss en del av hennes bingolotto
vinst så vi fick en kaffe maskin. Lucky me, Lucky me!
För nu kan jag göra chockolatte!

Får se vad som händer ikväll funderar på en hemma kväll med mello
och ostkrokar! mums!

KOMMENTARER


Hehe ja men såklart att jag försöker härma dina cupcakes, dom blev ju så fina, hehe! Jag vet faktiskt inte om det blev goda, har inte smakat, bakade dom till stina :)

2010-03-16 // 11:55:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: