Onsdagen 31 mars

Gütenmorgen! Jag tänkte jag kan ju variera min nu mer vanliga
morgon fras här i bloggen så drog den på tyska.  Vet inte om jag
stavat rätt för mina tyska kunskaper från grundskolan är som bort
blåsta för väldigt länge sedan.

Idag är det iaf onsdag vilket för det första betyder ingen nk och kemi,
inte förr än om 2 veckor tom. Greeeat! Sedan är det idag Amanda kommer
hem!

Jag slog upp mina blå vid klockan 09.00 av mig själv dock ligger jag i sängen
än. Tittar på Ronjar Rövardotter på barnkanalen. Jag älskar alla Astrid Lindgrens
filmer det kommer jag förmodligen alltid göra. Får se vad dagen har att erbjuda
mig troligtvis inte speciellt mycket så jag funderar på att baka bullar, hur gott lät
inte det egentligen?





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: