Tisdag 30 mars igen

Jag vill bara berätta att jag överlevde en timma kemi.
Usch vad tråkigt det är tittade på klockan direkt jag satt
mig vid bänken och slagit upp boken . hojja!

När en timma hade gått var det nära jag gjorde ett glädjeskutt.
Då brummade vi mot lekia i Larssons volvo, jag, Emelie och Larsson.
Emelie shoppade lite presenter åt sin syster yster. Sedan brummade vi
till Larsson där vi tog en kopp te och några kakor och surrade.
Sedan skulle brudarna på mission på stan och efter det skjutsade Larsson
hem mig, jag tömde disken och surrade i telefon med mormor och sedan
tog jag en power nap.

Nu sitter jag och tittar dating in the dark det är ett rätt skumt program egentligen.
Men nu börjar fotbollen så jag ska nog ta och runda av och byta kanal.

Ha det gött!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: