Tisdag 30 mars

Godmorgon godmorgon bloggelibloggen.
Klockan är tjugo över tio och jag sitter vid datorn och försöker
samla rikligt med kraft så jag orkar ta mig till nkn och kemin.
Jag kan meddela att det ser inge vidare ljust ut på den fronten.
Jag vill verkligen inte gå idag!

Satt just och funderade lite över hur extremt mycket jag vill göra
med mitt liv men hur lite jag får gjort. Jag är nog en sådan person
som funderar riktigt mycket och gör planer för mig själv. Ja framtidsplaner.
Jag som avskyr planering på lång sikt. Jag vet inte hur många gånger jag
ställt mig själv frågan: Vad vill jag bli när jag blir stor? Jag kan aldrig sätta fingret
riktigt på vad jag exakt vill (men det är väl mitt velande som sjärntecknet vågen
jag får skylla på i det läget). Det är riktigt jobbigt och irriterande.

Imorgon är det Onsdag och då kommer min Amanda hem! Jag har terroriserat
henne på facebook enda sedan hon gav livstecken från Thailand där. he he
Nog trodde jag skulle klara mig 2 veckor utan henne galant men icket det.
Skönt att hon iaf kommer hem snart iaf så jag vet var hon är och kan framför
allt ringa henne när som helst!







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: