20100510

Jag har lyckats stänga av mitt alarm i sömnen i morse. Det är inte likt mig.
Men jag sov riktigt gott tills klockan var fem över halv 8 och pappa kom in
genom ytterdörren och ropade till övriga familjen att klockan var mer än vi
trodde. Det var bara upp och hoppa i kläderna, borsta tänderna och åka till
skolan eftersom jag och Emelie hade bestämt att vi skulle göra det sista på
vårt arbeter på naturkunskapen. Som en levande zombie gjorde vi det sista
och nu är vi äntligen klara.

Nu när jag sitter här hemma i min säng och tittar rachel ray. Jag har sett den riktiga
Dora som går på nickelodeon. Skit ballt jag vet! Jag saknar mandolinen idag och
alla dunder barnen ja och blixt barnen så klart. Det var ju så roligt att jobba med
alla glada barnen ja idag saknar jag det verkligen!

Jag bjuder på en bild idag när jag hade lekt med min icurl och hade min nya fina
skjorta på. Tyvärr ser ni inte mycket av skjortan på bilden men det är sak samma.
Jag gillar att bara lägga in en bild för att lägga in en bild lixom.

Nu ska jag käka lite frulle för att sedan ta en dusch!



Lyssna och njut på lite sång från 90210 vet jag!


KOMMENTARER


Det är ju bara beställa sjalen vetja :)

2010-05-12 // 14:14:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: